入門ガイド
•
出張管理者
出張を管理する方法
出張を管理する方法
We've made it easy to manage business travel on Airbnb, with a specialized Airbnb for Work dashboard that you can access from your personal Airbnb account. From the dashboard, you can review your colleagues' active or upcoming trips, itinerary details, and expenses.
First, make sure your company is enrolled in Airbnb for Work. Then, join your employer's Airbnb for Work account.
Airbnbビジネスプログラムに参加する手順は次のとおりです。
- Airbnbアカウントにログイン
- プロフィール写真をクリック
- 「アカウント」>「出張」の順にクリック
- メールアドレスを入力
- Airbnbアカウントにログイン
- 「プロフィール」アイコンをタップ
- 「出張」をタップ
- メールアドレスを入力
- Airbnbアカウントにログイン
- 「プロフィール」アイコンをタップ
- 「出張」をタップ
- メールアドレスを入力
- Airbnbアカウントにログイン
- 「プロフィール」アイコンをタップ
- 「アカウント」>「出張」の順にタップ
- メールアドレスを入力
You’ll need to have a colleague add you as a travel admin before you can access your company's dashboard.
この記事は役に立ちましたか?
関連記事
- 出張管理者
Airbnbビジネスプログラムのダッシュボードの概要
Airbnbビジネスプログラムのダッシュボードは、「出張」「レポート」「請求書」「社員」の4つのタブに分かれています。 - 出張管理者
出張の予約
Airbnbビジネスプログラム参加企業で出張手配を担当する社員は、他の社員の代理で出張を予約することができます。 - 出張管理者
Airbnbビジネスプログラムについて
社員の出張の予約・管理を行い、出張管理に役立つAirbnbツールをご利用いただけます。
予約やアカウントなどのヘルプ記事を参照しましょう。
ログインまたは登録