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入門ガイド
ホスト

近隣住民が問題を報告した場合

It’s important to keep in touch, so we encourage Hosts and their neighbors to communicate directly to resolve any issues that might come up during a stay. Here are a few pointers to help you avoid potential disagreements with a neighbor:

  • Before the reservation begins, confirm with your guests that they’ve read and agreed to your house rules
  • In your house rules, select No for Parties or Events
  • Update your listing description to clearly prohibit parties and events
  • Set a maximum number of guests for your space
  • Inform guests of appropriate parking locations
  • Print out your house rules and any building rules and display them at your place
  • Let neighbors know when guests will be there

For more information, check out our Being a good neighbor Policy.

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    近隣住民がAirbnbホストである場合の留意点

    ホストのみなさまには、ご自身の責任について慎重にお考えいただくようお願いしております。ホスティングにあたっては、近隣住民のみなさまおよび地域コミュニティへの責任ある対応が不可欠です。
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    Airbnbホストになることをご検討中の方向けに、該当地域の法令を理解するために役立つ情報をご紹介します
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    ご近所に配慮する

    Airbnbコミュニティ内だけでなく、宿泊施設の近隣住民にも敬意を払う必要があります。周囲に迷惑をかけるようなパーティーやイベント、騒音、人を動揺させるようなその他の行為や活動により、近隣住民に迷惑をかけることはないようにしてください。
予約やアカウントなどのヘルプ記事を参照しましょう。
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