入門ガイド
システム連携済みリスティングのエラーを修正する方法
システム連携済みリスティングのエラーを修正する方法
Errors can sometimes happen while updating your listing via your software provider. To review the errors and fix them, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser on your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Click or tap Fix Errors to review all errors
- Review the error type, error, and status to learn the necessary steps to resolve the issue
Note: For errors that can be fixed directly on Airbnb, click Fix to resolve the issue. For errors that need to be updated through your connected app, contact your software technical support team.
この記事は役に立ちましたか?
関連記事
システム連携済みリスティングの詳細をAirbnb上で編集できますか?
Airbnb上でリスティング情報の編集やその他のコンテンツ管理を直接行えるかどうかは、同期設定によって異なります。システム連携済みのリスティングでゲストに予約エラーが発生する可能性があるのはなぜですか?
システム連携リスティングでの予約エラーに関する留意点をご紹介します。- ホスト
外部システムからリスティングを同期させるには?
同期設定はPMS/CMシステムまたはAirbnbサイトから変更できます。
予約やアカウントなどのヘルプ記事を参照しましょう。
ログインまたは登録