ホスト
- 職業::AirBnb Email Support
- 通っていた学校::My Hometown College
- 趣味・好きなこと::On the computer as a Digital Freelancer
- 使用言語:タガログ語、フィリピン語、英語
A customer reviews are their "A-Card"—their power to influence perceptions about the company. Negative reviews can have a significant impact, so handling irate customers with professionalism is crucial.
.
It is essential to remain calm, polite, and solution-focused, even when the customer is at their angriest.
.
Instead, address issues constructively and seek resolution with empathy to de-escalate conflicts effectively.
Maeさんが興味を持っているトピック
- DIY・リフォーム
- コーヒー
- セルフケア
- テクノロジー
- デザイン
- ファッション
- メイクアップ
- 執筆
- 持続可能性
- 料理
- 映画
- 歴史
- 瞑想
- 読書
Maeさんのリスティング
0件中0件表示
