入門ガイド
•
ゲスト
インド国内の予約
インド国内の予約
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 10 days, depending on your bank.
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and ineligible for a refund.
この記事は役に立ちましたか?
関連記事
- ゲスト
インド国内での返金
インド国内での予約キャンセルに伴い、返金がある予定ですか?返金の時期や方法が、インド国内のクレジットカード会社のポリシーに影響を受ける場合がありますのでご留意ください。 - ゲスト
宿泊先を選ぶ際の安全のヒント
評価から防災設備まで、安心、安全を感じられる宿泊先を見つける方法を確認しましょう。
予約やアカウントなどのヘルプ記事を参照しましょう。
ログインまたは登録